Digitaal 66

Digitaal 66 heeft één thema waar ze zich op richt: de digitale samenleving. Op dit thema gaat Digitaal 66 in het debat binnen de partij voorop en stelt zij leden en vertegenwoordigers van de partij in staat gebruik te maken van de binnen D66 beschikbare kennis op dit thema.

Stappen in 2021

Er zijn momenteel meerdere kanalen geopend waar leden hun behoeften en ideeën bij het bestuur kunnen uiten. Zo is er een redactie-commissie opgezet en een organiserend committee voor diverse (online) activiteiten. Ook is er een denktank geopend, om na te denken en moties te schrijven over het onderwerp blockchain. Vind jij het leuk om actief te worden voor onze thema-afdeling? Stuur dan snel een e-mail inclusief motivatie naar bestuur@d66digitaal.nl.

Verder bestaat de expliciete behoefte aan direct contact en interactie met de Tweede Kamerfractie. Het bestuur zet zich in om samen met Tweede Kamerlid Lisa van Ginneken belangrijke (digitale) thema’s aan te kaarten in de Tweede Kamer.

Laatst gewijzigd op 28 september 2021