maandag 8 februari 2021

Drie nieuwe commissies voor de TA!

In het afgelopen jaar hebben wij diverse mailtjes en belletjes gehad van D66-leden die graag actief wilde worden voor deze Thema-afdeling. Naast onze Telegram groep, waar regelmatig discussies in plaatsvinden, willen veel mensen ook hun handen uit de mouwen steken! Dit is natuurlijk heel goed om te horen en daarom hebben wij drie nieuwe commissies in het leven geroepen, waarvoor we jullie hulp goed kunnen gebruiken!

Werkgroep GR22

Binnen D66 houden wij ons bezig met het stimuleren van debat over Digitale politieke onderwerpen. Het debat leidt vervolgens tot producten zoals de inbreng in het verkiezingsprogramma van de a.s. Tweede Kamerverkiezingen. In maart 2022 staan de gemeenteraadsverkiezingen (GR22) alweer voor de deur en daar willen we als Digitaal 66 natuurlijk een zinvolle bijdrage aan leveren.

Lijkt het je interessant om mee te denken aan input voor de gemeenteraadsverkiezingen en vind je het leuk om actief bij te dragen aan het verbinden van mensen die actief zijn binnen lokale afdelingen met digitale onderwerpen? Meld je dan aan voor de werkgroep GR22 van de thema-afdeling Digitaal 66.

Meer informatie over hoe je je kan aanmelden, vind je middels de volgende link:

Werkgroep GR22

Redactiecommissie

Gezien de grote hoeveelheid kennis in onze partij, denken wij dat een combinatie van bestaande artikelen en nieuwe publicaties door leden van grote toevoeging zijn voor de website van Digitaal 66.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven aan artikelen op de website, waarvan de ideeën wellicht ook kunnen worden meegenomen in het verkiezingsprogramma van D66*? Of volg je steevast het nieuws en wil je de website graag up-to-date houden met relevante artikelen, die in lijn zijn met het gedachtegoed van D66? Meld je dan aan voor de redactiecommissie!

Activiteitencommissie

Het bestuur heeft voor 2021 als doelstelling om tenminste vier (online) activiteiten te organiseren voor geïnteresseerden binnen- en buiten de thema-afdeling/D66. We zoeken nog D66-ers die hier graag een steentje aan willen bijdragen.

Hierbij kan worden gedacht aan het organiseren van een seminar, een set van verschillende masterclasses over een onderwerp, een workshop voor het aanleren van vaardigheden, een lezing door een spreker en/of een (online) borrel. In verband met de corona-maatregelen is de verwachting dat de aankomende activiteiten online zullen plaatsvinden.

Wil je hier meer over leren, of wil je je graag actief inzetten voor kennisdeling binnen de partij? Heb je zelf ideeën over activiteiten of heb je zelf behoefte aan activiteiten over een bepaald onderwerp?

Meer informatie over hoe je je kan aanmelden voor de bovenstaande (twee) commissies, vind je middels de volgende link:

Redactie en activteitencommissie