woensdag 10 december 2014

Digitaal 66 is op zoek naar een bestuurslid trainingen

Lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan de snelst groeiende thema-afdeling van D66? Het bestuur van thema-afdeling Digitaal 66 is per 1 februari 2015 op zoek naar een bestuurslid trainingen.
Digitaal 66 is met ruim 160 leden, goede relaties met de portefeuillehouders digitaal onder onze politieke vertegenwoordigers, en een grote groep actieve bijdragers dè thema-afdeling voor digitale zaken. Kandidaten kunnen zich verkiesbaar stellen bij het bestuur middels bestuur@d66digitaal.nl en zullen op een nog uit te roepen algemene vergadering verkiesbaar zijn.
Als bestuurslid trainingen coordineer je de ontwikkeling van materiaal en de organisatie van trainingen ter scholing van onze politieke vertegenwoordigers over digitaal beleid en de digitale samenleving. Hiervoor zoek je samenwerking met andere partijorganen die zich op algemene scholing richten en digitale experts binnen de partij.
Voor kandidaten zijn we opzoek naar mensen met het volgende profiel:
  • affiniteit met de digitale samenleving
  • teamspeler
  • initiatiefrijk
  • doorzettingsvermogen
  • resultaatgericht
  • minstens een half jaar lid van D66
Digitaal 66 kent momenteel een zes-kopig bestuur, bestaande uit een voorzitter, een secretaris, een bestuurslid activiteiten, een bestuurslid advisering, een bestuurslid communicatie en een bestuurslid programma. Wil je meer informatie of een keer kennis maken? Zoek contact met bestuur@d66digitaal.nl!